Kropki na piwach, co oznaczają???

Ostatnio spotkała mnie ciekawa sytuacja.
Pewien Pan zapytał mnie:
- co oznaczają kropki na spodzie puszki z piwem? Ponieważ słyszał od kolegi, że piwo z kropkami jest przelewane....
Odpowiedziałem, że to jest niemożliwe i za te słowa mi się dostało od tego Pana,
- jego kolega tak powiedział, a ja się nie znam. 
W sumie po co ufać obcemu jak kolegę dłużej zna... 
Więc zagłębiłem się w temat i nawet napisałem do producenta piwa o ustosunkowanie się do tego zagadnienia.
Odpowiedź jest banalna, kropki i ich kolory oznaczają maszyny, na których są produkowane puszki, aby można było zidentyfikować daną partię.
Przelewanie piwa jest zabronione prawnie, pracochłonne i nieopłacalne, więc producenci takich praktyk nie stosują.
Natomiast różnice w smaku (jeżeli takie wyczuwacie pomiędzy kropkowanym i nie) to bardziej efekt placebo, jeżeli myślicie, że się różnią, to przelejcie je do kufla i spróbujcie jeszcze raz.
Polecam film Tomasza Kopyra, w którym dogłębnie omawia temat:
https://youtu.be/rUjC1Lvwg5U